مردم و نمایندگان تعهد و وظیفه دوجانبه نسبت به هم دارند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله 'قربانعلی دری نجف آبادی' شامگاه چهارشنبه در پایان یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: اكنون كه مردم كار خود را به خوبی انجام دادند، نوبت نمایندگان است كه باید دین خود را به ملت ادا و زمینه‌های لازم را برای توسعه و پیشرفت كشور و رشد علم و دانش و بویژه اخلاق در كشور فراهم كنند.

وی انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی را یك الگوی خوب از مردم سالاری دینی و هویت اسلامی در ایران توصیف كرد و آن را نشانه هوشیاری در برابر توطئه ها و آسیبها دانست.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار امیدواری كرد ملت ایران بتواند راهی را كه به بركت امام راحل و رهبری در پیش گرفته است، همچنان با قدرت و صلابت ادامه دهد تا همچنان تاثیرگذار و نقش آفرین در میان مسلمانان جهان باشد.

وی ادامه داد: ملت ما بیش از 33 سال تحت فشارها و تحریمهای مختلف بوده است اما در چنین شرایطی با حضور بسیار بالا در پای صندوق های رای، نشان داد كه می تواند برای سایر ملتها نیز امیدواركننده و راهگشا باشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد ، سایر ملتها نیز می توانند همانند ملت ایران احساس هویت و استقلال كنند، در برابر فشارها تسلیم نشوند و از حركت ملت ایران درس بگیرند.

سیام*1723*2023* 1418





:: برچسب‌ها: پارک , غروب , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: